svētdiena, 2010. gada 6. jūnijs

"Ja kādam kaut kas nepatīk, lai uzsēžas sev uz īkšķa un parotē!" (Kārlis Streips)

Sarunas par un ap Eirovīziju jau pamazām norimst un raksti tiek noglabāti sociālo un ziņu portālu arhīvos. Nerakstīšu neko par dziedātāju, kas pārstāvēja Latviju. Daži jau tāpat zina, ko par to domāju. Nerakstīšu arī neko par Kārļa Streipa komentāriem Eirovīzijas translēšanas laikā. Ja kādam ir vēlme, tad šo to par to var palasīt šeit.
Šoreiz par pašu Kārli Streipu. Man vienmēr gribējies smaidīt, paskatoties uz viņu, un orb.lv izlasītais kāda bloga ieraksts man liek smaidīt vēl vairāk, un reizumis pat tā paskaļāk iesmieties. Jauki, ka istabā pagaidām esmu viena.
Man ļoti patīk humors ar nelielu sarkasma un ironijas devu. Man jau laikam vēl augt un augt līdz tādam līmenim. Nekas - paskatīšos tā pavairāk seriālu "MarGoša" un sasmelšos par tevi arī. ;)

Nav komentāru: